1. Перед оформленням замовлення дізнайтеся максимум інформації про продавця
· Вивчіть дані про компанію, умови замовлення, оплати та доставки;
· Обов'язково прочитайте відгуки про продавця, зверніть увагу на:
- наявність відгуків та їх загальну кількість, зміст негативних відгуків;
- чи реагує продавець на негативні відгуки і як саме.
Якщо ви робите замовлення безпосередньо на сайті компанії, перевірте, чи розміщується сайт, на якому ви хочете оформити замовлення, на платформі.
2. Уважно вивчіть інформацію про товар або послугу, які ви хочете замовити
· Ознайомтеся з описом та характеристиками товару, перегляньте всі фотографії.
· Якщо товар має підвиди, оформляючи замовлення, виберіть необхідні характеристики.
· Перед створенням замовлення обов'язково уточнюйте порядок та умови повернення/обміну товару, а також умови гарантійного обслуговування.
· Обов'язково уточніть, хто оплачує вартість доставки замовлення. А також проговоріть, хто оплачує витрати, пов'язані з доставкою в разі обміну або повернення.
3. Оплата замовлення
Оплатити замовлення ви можете одним із способів, запропонованих продавцем. Найчастіше використовуються: оплата банківською картою, післяплата або оплата готівкою при отриманні.
Якщо віддаєте перевагу вносити передоплату за замовлення на карту продавця, будьте обережні. Ми НЕ рекомендуємо вносити передоплату на карту продавця, якщо:
· компанія зареєстрована на U’Seek короткий час, про її роботу мало або зовсім немає відгуків;
· продавець вимагає внесення повної передоплати на карту та не надає вам можливості вибору інших безпечніших варіантів оплати;
· якщо при спілкуванні з продавцем особисто у вас виникли будь-які сумніви в сумлінності та надійності компанії.
4. Обов'язково перевірте ваше замовлення при отриманні!
Огляньте товар у відділенні служби доставки і забирайте, якщо все в порядку.
Якщо ви виявили в товарі невідповідності — відмовтеся від отримання і обов'язково складіть акт огляду вантажу в присутності співробітників відділення перевізника. Також повідомите продавця про те, що ви хочете здійснити обмін або повернення товару.
· При замовленні післяплатою відмовтеся від отримання товару, який не відповідає заявленому на сайті, не забирайте товар додому та не оплачуйте замовлення у відділенні.
· При кур'єрській доставці перевірте товар в присутності кур'єра та не оплачуйте і не приймайте його у разі, якщо виявили будь-які невідповідності.
*Якщо з яких-небудь причин ви не перевірили товар у відділенні логіста або помітили його недоліки пізніше, це не є підставою для звільнення продавця від дотримання вимог Закону України «Про захист прав споживачів». Стосується лише товарів, які підлягають поверненню або обміну.
5. Зберігайте документи, що підтверджують покупку
Чеки, виписки з банку, платіжні доручення, гарантійні талони, поштові декларації, електронне листування і будь-які інші документи, отримані від компанії необхідні для гарантійного обслуговування товару, а також для підтвердження вашої угоди з компанією в разі виникнення проблем на замовлення. Зберігайте їх.
6. Ніколи не передавайте персональні дані третім особам
Ми не вимагаємо:
· PIN-код вашої карти;
· паролі та коди, які приходять на ваш телефон (можливо тільки при підтвердженні входу в особистий кабінет або 3-D secure);
· дані паспорта, прописки, інших документів;
· секретні коди, номери ваших особистих рахунків;
· ваш логін або пароль до кабінету покупця/компанії.
Зв'язатися з нами
З усіх питань, пов'язаних із захистом прав покупців на порталі, прохання звертатися до Служби контролю якості. Ви можете зв'язатися з нами через форму «Підтримка», а також «Поскаржитися» («Подати скаргу») в замовленні в Кабінеті покупця.
Вхід
Авторизуйтесь для отримання
розширених можливостей